FB
link
link
link
link
link

Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.

Jak być może wiecie, od stycznia tego roku zaczęłam delikatny, samodzielny trening. Biegam, ćwiczę brzuch i nogi, na tyle, na ile umiem sama. Zmagam się, jak każdy początkujacy z zaskakujacymi mnie sprawami, kontuzjami, puchnięciem itd – bowiem po trzydziestce aktywność fizyczna to juz zupełnie inna sprawa, niż przed;) Myslę, że sporo z Was wie, o czym mówię:D W pewnym momencie zraziłam sie do ćwiczeń, w bilansie mając dodatkowe kilogramy ze spuchniętych mięśni, istotnie nadwerężone kolana, chwilowy zanik okresu, pot i łzy.
A jeszcze tydzień temu pisałam Wam na Facebooku, że ledwo wciskam sie w ulubione spodnie, mimo niezmiennej zbilansowanej diety i ćwiczeń. Teraz sytuacja diametralnie się zmieniła i znowu noszę wszystkie moje jeansy. Wszystko to zaledwie w ciagu kilku dni, a ja nie mam na to wpływu i to bardzo mnei frustruje. Na FB rozwinęła się całkiem ciekawa dyskusja, dużo osób radziło, a wiele z Was pisało mi wiadomości, w których zwierzało się, że ma dokładnie to samo i też nie wie, co robić – pomimo ćwiczeń i diety ciało stawia opór. 
Najpierw zrobiłam wszystkie badania. Ponieważ wyszły ok a lekarz nie widział problemu w tym, ze trochę przybieram stwierdziłam, że sama sobie nie poradzę z rosnacą frustracją i brakiem kontroli wagi, no i że ktoś mógłby mi pomóc.  Wiecie – jeśli chcę traktować moje ćwiczenia i zdrowy styl życia poważnie – a chcę – to nie mogę robić tego sama, skoro tak łatwo sobie zaszkodzić robiąc coś nieumiejętnie. 
Postanowiłam więc podejść do tematu ćwiczeń z pomocą trenerki personalnej. I stało sie – choć nigdy wcześniej nie podejrzewałabym siebie o taką współpracę ;D – w maju zaczynam ćwiczenia z Anią Szczepaniak z fitnesspt.pl
Od przyszłego miesiąca podejmuję wyzwanie – smuklejsze nogi (będziemy mierzyć centymetrem!:)), ujędrnienie skóry, krąglejsze pośladki:) No i przede wszystkim – postaramy się skontrolować dietą nagłe wahania wagi, które są pewnie spowodowane zatrzymywaniem wody w organiźmie, stresem i kto wie czym jeszcze. 
Trening potrwa cztery tygodnie i będzie podzielony na dwa etapy – z tego co wiem. Jeśli jesteście ciekawi jak będą wyglądały moje ćwiczenia z trenerką personalną – zapraszam na moje konto Facebook i/lub Instagram – tam będę dzielić sie na bieżąco!:)

Strój do ćwiczeń – Adidas Performance
BLUZA – KLIK
KOSZULKA – KLIK
SPODNIE – KLIK
BUTY – KLIK
TORBA – KLIK

Zdjęcia – Łukasz Turek – lukaszturek.com, obróbka – ja

Inspiration
FB link link link link
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.