FB
link
link
link
link
link

 

 

 

 

 

 

 

Ogólnie to smutek na wszystkich płaszczyznach, ale żyć trzeba. Są sprawy atomowe, są moje prywatne rozterki na miarę dużego pokoju, jest permanentny brak kasy, ale za to są propozycje intratne pracy za friko i ‘do portfolio’.
Bo pani dzwoni i chce żebym dla niej pracowała bo mam talent ale ona ‘nie jest zwolenniczką finansowych rozwiązań’. Aż tak kreatywna agencja ją zatrudnia.
Z małych newsików: trafiłam ostatnio na bloga laski, która totalnie mnie naśladuje.
Buszując po jej blogasku znajdowałam co i rusz stylizowane na nasze kadry, pozy, ujecia, podobne miejsca. Poziom zdjęć pozostawia nieco do życzenia, ale widać, że cel został konkretnie obrany. Stylówki słabe, ale “inspirowane”.
Znałam tę dziewczynę wcześniej z blogów, nawet chyba miała mnie na liście czytelniczej, komentowała coś u mnie, ale widocznie odkąd postanowiła zamienić się we mnie, to zniknęłam oficjalnie z jej życia;)
Otóż czuję się trochę podjarana, że jest ktoś, kto stara sie być chociażby o dwa kroki za mną.
Z drugiej strony nieco to przerażające, że ktoś chciałby b y ć mną.
Ogólnie bilans na zero, z tego miejsca pozdrawiam.
Powinnam pobierać tantiemy. Hehe.

 

______________________________________________________________________________________________________________________

Mam na sobie – bluzę i koszulkę MrGugu&MissGo z nowej linii Basic, pierścionek Apart, płaszcz Blessus, bardzo wygodne spodnie Mango (są wygodne i fajnie leżą dzięki odpowedniej proporcji elastanu, co jest rzadkie) i najulubieńsze ostatnio trampy Nike z Answear.com. Wymieniłam w nich sznurówki na czarne i podobają mi się jeszcze bardziej niż oryginalnie.

No i mam dla Was miłą wiadomość: od dziś do 11.03.2014 na hasło REBEL3 możecie zrobić zakupy z 20% zniżką na Answear.com!
Szczegóły: answear.com/rebellook

 

Zdjęcia – Łukasz Turek – lukaszturek.com, obróbka – ja
______________

  • http://effiesdress.com effiesdress

    Smutne, ze niektórzy nie maja na siebie pomysłu i próbują kopiować innych, ale przynajmniej laska wysoko mierzy 🙂 wyglądasz bosko!

  • https://www.blogger.com/profile/12623179595325788788 Modne Sisterki

    extra <3

  • https://www.blogger.com/profile/11674427446088973596 kitiketia

    chyba ostatnio też trafiłam na "tego" bloga 🙂 od razu rzuca się w oczy ten sam styl zdjęć – ale i tak bywa 🙂 genialny płaszcz

  • https://www.blogger.com/profile/11814061626028027764 modenfer

    Echhh ludzie i ludziska… Mam dziwne wrażenie, że wiem, o kim mówisz, kurczę, ciekawe, czy o tą samą laskę chodzi. Niesamowite, że tak się niektórym chce, przecież aby skopiować też się trzeba narobić, już lepiej przeznaczyć tę energię na bycie sobą…

    A stylówka mega jak zwykle. Jest moc.

    Pozdro :*

  • Anonimowy

    pokaż tą laskę 😀

    • https://www.blogger.com/profile/07949282050560240267 admin

      nie mam zamiaru nabijać jej wejść:)

  • https://www.blogger.com/profile/13967190411424120639 Kajtus Pl

    szczerze to tez chce być Tobą,jesteś tak zjawiskowa i malarska ze to żadna ujma klonować mistrza.i wiem, ze czułabym się sobą klonując ciebie.:) ale…..nie mam tego czegoś,co masz ty,tej muzyki czy rytmu,czy Energi czy jak to zwą,co porusza człowiekiem?po za tym..kopiuje się tylko wielkich mistrzów.gdyby mnie ktoś skopiowal- chyba bym się ucieszyła.

    • https://www.blogger.com/profile/07949282050560240267 admin

      haha, miiiło:D

    • https://www.blogger.com/profile/05225692105783926356 Miss Ferreira

      Kajtus ubrała w słowa to czego ja nie potrafiłam, no właśnie, u go girl! Jesteś the best <3

  • https://www.blogger.com/profile/11240100986987478311 Czucz

    "Nie jestem zwolenniczką finansowych rozwiązań" – przednie hasło, muszę wypróbować na następnych zakupach.

    Smutny los tej laski – naśladowczyni. Musi wychodzić z założenia, że jej osobowość i styl się nie nadają i lepiej być kim innym.

  • https://www.blogger.com/profile/07897293555954516616 Sivka Czarny Charakter

    Nie wiem, czy wiem o kim piszesz, ale zauważam conajmniej kilka takich zjawisk. Kiedy kiedyś na pisałam coś o różnicy między inspiracją a zrzynaniem, dostałam odzew, który mną wstrząsną. Wychodzi na to, że jest przyzwolenie w nas (we mnie nie!) na zrzynkę z kogoś, ludzi pszą, że wszystko już było i każdy od każdego może zerżnąć wszystko i w sumie czemu nie. No kurwa bo nie! Tyle ja. A hasło "Nie jestem zwolenniczką finansowych rozwiązań" zerżnę i wykorzystam robiąc najbliższe zakupy:D Szok i rzeczywistość w jednym. Hieny i tyle. Ty pracujesz sama na swoję markę i lepiej dłużej na wymierną korzyść poczekać, bez oddania się łatwo komuś za nic.

  • http://skandichic.pl skandichic

    Trzymaj się i rób swoje! Piękne zdjęcia!

  • https://www.blogger.com/profile/09751617432399985663 LolaJoo

    Wysoko sobie ktoś poprzeczkę postawił. Ale obstawiam, że cokolwiek by nie zrobiła, to zdjęć na trzepaku nie uda się jej boskich zrobić. Póki nie jest to nic groźnego to w sumie niech kopiuje, szkoda i przykro, bo jak się idzie ulicą to widać co akurat jest modne i wszyscy to mają…no ale chyba to działa właśnie tak ….choć nie wiem czemu 😀 . Ślicznaś jak nie wiem. 🙂

  • https://www.blogger.com/profile/01700350072951828020 Karolina Fus

    Jesteś taka ładna!! 🙂

    Inspirowanie się dla celów prywatnych uważam za OK, w końcu po to podpatrujemy blogi (no przynajmniej ja 😛
    Ale robienie bloga, na którym kopiuje się czyjeś pomysły – po co??

  • Anonimowy

    WPROST: JESTEŚ za dobra, za profesjonalna, za dojrzała na charytatywne zlecenia podrasowujące czyjeś portfolio. Magda – naśladownictwo będzie, w końcu jesteś kreatorką pewnego stylu…podejrzewam, że blog tej laski był na tyle naśladowczy i prześladowczy że Cie wkurzył…myślę że nie do uniknięcia, a wiec nie przejmujmy się tym na co wpływu nie mamy.
    A my jesteśmy tu po to by podziwiać. Wiec podziwiam, mimo że nastrój na zdjęciach "szary" 😉 – wiosna tuż, tuż. Uszy do góry! 🙂 Pozdrawiam Ania.

  • https://www.blogger.com/profile/12459208001953339876 Sylwia VamppiV Błach

    Niektóre dni takie są, że smutek nas dopada. Życzę by za kilka godzin wyszło słońce 🙂 A naśladowczynią się nie przejmuj – to znak, że tworzysz coś naprawdę dobrego.

    A co do stylizacji – świetna, jak zawsze. Tym razem narzutki skradła moje serce.

  • https://www.blogger.com/profile/12459208001953339876 Sylwia VamppiV Błach

    Edit: oczywiście o płaszcz mi chodziło, zmyliło mnie zdjęcie ze zbliżeniem rękawa 🙂

  • Anonimowy

    Naprawdę lubisz Ferreire? Jesteście takie inne, a mam wrażenie z fp, że się bardzo lubicie.

    • https://www.blogger.com/profile/07949282050560240267 admin

      Tak, znamy sie też poza siecią, Sara to jedna z fajniejszych osób jakie poznałam w ciągu ost kilku lat.

  • Anonimowy

    możesz napisać jaki to model nike? są ekstra! będę wdzieczna.

    • https://www.blogger.com/profile/07949282050560240267 admin
    • Anonimowy

      a jak z ich rozmiarówką? długość wkładki ze strony się zgadza?

    • https://www.blogger.com/profile/07949282050560240267 admin

      ostatnio z nike – kupowałam pegasusy damskie (biegówki) 41 i są idealne, a te musiałam wymienić na 40, bo 41 były sporo za duże.

    • https://www.blogger.com/profile/07949282050560240267 admin

      myślę, że są troszkę większe niż rozmiarówka podana na stronie, może pół rozmiaru. tak wynika z mojego dosw.

  • Anonimowy

    Tamta laska już dawno cię prześcignęła a twoje żale bardziej przypominają usprawiedliwianie słabej formy. Na jej blogu jest odpowiedź, która cię miażdży i pokazuje, że albo jesteś fałszywa albo głupia. Na jedno wychodzi. Powinnaś przeprosić bo rzucasz oskarżenia bez dowodów.

    • https://www.blogger.com/profile/07949282050560240267 admin

      tak. wydała oficjalne oswiadczenie iż mnie nie kopiuje:D pisząc ze takich blogów jak moje są miliony. jednak tylko ona wydaje oświadczenie. nie wiedziałam, że aż tak sie tym przejmiesz:)
      myśle że sama to napisałaś:) pozdrowionka!

    • Anonimowy

      hahaha uwielbiam Cię!

  • https://www.blogger.com/profile/04863662548693157151 anoushka78

    uwielbiam takie zestawy, prostota i urok w jednym, normalnie jutro sie podobnie ubiore, a buty boskie, chce takie 🙂

  • Anonimowy

    Dla paru osób, w tym, o ile pamięć mnie nie zawodzi uznanych autorytetów modowych (DW) to twój blog jest najlepszy…. I trzymaj się tego, bo jesteś mega, z twoimi zdjęciami, tekstami, dziećmi i siłą, jaka z Ciebie emanuje.
    Od lat walczę z wiatrakami w mojej branży, też buntuję się słysząc zdziwienie w głosie, że moja praca nie jest "gratisowa"…. Niestety, najczęściej branża psuje się sama i pozwala sobie na brak szacunku… Twoja to już do bólu, mam wrażenie, tylko Ty , na szczęście, jakaś taka inna jesteś…. 🙂

  • https://www.blogger.com/profile/07467416128608197437 Ola- Neonowa Strzała

    Jest miazga i to totalna! Płaszcz już mi się marzy!

  • Anonimowy

    dziewczyna jest znacznie brzydsza od Ciebie, wyraźnie ubiera się "pod Ciebie" / "na Ciebie" i w podobnych scenariach, ale z drugiej strony jest możliwość, że ogląda te same pokazy, teledyski, czyta te same książki, które czytasz Ty. może lubi industrial, minimal, lekki tech-turpizm. ma prawo.
    a z trzeciej strony nie masz monopolu na "gniewną prostotę". sama bardzo często mam ochotę ubrać się w Twoim stylu / guście / pod hasłem "Marla by tym nie pogardziła" i nie pomyślałabym o sobie jako o żywej podróbie Ciebie.
    no stress

    • https://www.blogger.com/profile/07949282050560240267 admin

      wkurzyłam się, bo tam widzę zdjecia, które są skopiowaną pozą, widziałam czasem te same stylówki, takie same kadry, podobne miejsca – wszystko razem.

      jasne, nie mam monopolu, ale mam własne pomysły.
      cztery paski to nie adidas, wiadomo. nie zabronie.

      ej a w ogóle to jakby panna się nie poczłua i nie napisała posta, w którym 'odpiera atak' to kto by wiedział, o kogo chodzi..?:)
      to jest w tym najlepsze, ja nikogo nie wytknęłam z imienia i nazwiska ani ksywki:) sama się wkopała, przecież blogów są setki, ja na tego jej zajrzałam pierwszy raz od roku może hehe:) miała coś na sumieniu c'nie?:)

      wiesz, co do tego że sama byś siętak ubrała – fajnie – póki nie jesteś blogerką i nie pokazujesz tego samego dzień po mnie na blogu jako swój pomysł – to mnie to tylko cieszy. pozdrowienia!

    • Anonimowy

      odpowiedziała? 😀 no to masz rację, uderzyłaś w stół.
      jesteś Inspiracją przez duże "I", musisz z tym żyć 🙂 pozdro back!

  • Anonimowy

    ja o tym, kto to jest dowiedziałam się z ask niemodnycy i smiac mi sie chcialo ze dziewczyna sama sie podłożyła. TAk byłyby tylko podejrzenia kto to może być, a tu wyszło szydło z wora!

  • Anonimowy

    He he mnie też inspiruje twój styl, ale ja nie mam bloga i nie mam zamiaru mieć. Fajne jest to. co robisz, trafiłam tu pół roku temu i połknęłam wszystkie posty w jeden wieczór, co mi się nigdy nie zdarzyło, bo raczej nie przepadam za blogami modowymi. Teraz zaglądam regularnie :). Dziękuję i powodzenia!

    • https://www.blogger.com/profile/07949282050560240267 admin

      ja też dziękuję:)

  • https://www.blogger.com/profile/07531459158506106667 THE DIVINITUS

    Chyba ja jedna nie wiem o kogo chodzi :/

    • https://www.blogger.com/profile/07949282050560240267 admin

      myślę, że nikt by nie wiedział, gdyby dziewczynie o której mowa nie zrobiło się wstyd i następnego dnia nie napisała posta w którym się tłumaczy.

      no i zrobiła się afera i w dodatku zarzuca się mi, że gwiazdorzę i że jestem wredna bo jak ja śmiałam, bo napisałam na blogu, że jest jedna osoba, co mnie naśladuje. i ta biedulka jest ofiarą mojego ataku!
      jakaś paranoja!

  • Anonimowy

    a tam gupia dziewucha 🙂 nie martw 😉
    ja np jestem leniwa i mi się nie chce sklepów przetrząsać wiec wchodzę sobie na Twój blog i wiem że coś zawsze sobie dopasuje 🙂
    buty sportowe parę par mam tych co Ty – i dzięki wygodne są ! 🙂 trochę rzeczy z Zary – zawsze strzał w 10 ! także dla mnie bomba!pozdrawiam!


Inspiration
FB link link link link
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.