Minął rok, od kiedy na mapie stolicy pojawił o się nowe miejsce przyciągające wielbicieli polskiej mody – flagowy butik marki biżuterii KOPI. W miniony czwartek Kopiszka świętowała pierwsze urodziny butiku, a w jego różowych wnętrzach było znacznie tłoczniej niż zazwyczaj. Na wszystkich gości czekał urodzinowy tort, kieliszek szampana oraz dwa najnowsze wzory apaszek.
Różowego butiku przy Nowogrodzkiej 40 nie trzeba nikomu przedstawiać. W jego wnętrzu, w całości zaprojektowanym przez twórczynię marki, Natalię Kopiszkę, nie brakuje designerskich elementów, jak aksamitne pufy, czy lustro o nieregularnym kształcie. Całość jednak sprawia wrażenie miejsca otwartego i przyjaznego tak, by wchodzący do świata KOPI nie czuli się przytłoczeni. “Cieszę się, że udało mi się stworzyć miejsce, gdzie moje klientki czują się swobodnie, mogą przyjść, przymierzyć upatrzoną biżuterię lub po prostu porozmawiać i poradzić się. Osobisty kontakt z nimi jest dla mnie bardzo ważny.” – mówi Natalia Kopiszka.
Podczas urodzinowego świętowania miała również miejsce premiera dwóch nowych wzorów apaszek, powstałych we współpracy z polskimi graficzkami. Kopiszka, która w jednym z wywiadów nazwała siebie “apaszkowym freakiem”, z każdym sezonem konsekwentnie poszerza swój dział akcesoriów. Za pastelowy projekt odpowiada ilustratorka Natalia Trochowska, a do jego powstania artystkę zainspirowały podróże i poszukiwanie w nich energii, doświadczenia. Autorką nadruku na drugiej apaszce jest Kasia Łubińska, która przeniosła na nią swoje zamiłowanie do natury i florystycznych motywów. Oby dwa modele zostały uszyte z wysokogatunkowej satyny i dostępne są w butiku marki oraz online na www.kopi.com.pl
(Tekst i packshoty: materiały prasowe, zdjęcia moje:))